Wizarding War
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Regulamin forum

Go down 
AutorWiadomość
Mistrz Gry
Czarodzieje
Czarodzieje
Mistrz Gry


Liczba postów : 445
Dołączył : 10/03/2013

Regulamin forum Empty
PisanieTemat: Regulamin forum   Regulamin forum EmptyPon Mar 11, 2013 8:13 pm

I. REJESTRACJA
1. Przed rejestracją na forum zastanów się, czy jego fabuła i forma odpowiadają Twoim wymaganiom. Nie potrzebujemy tutaj kont-widm i postaci z założonymi kartami, które przestają się pojawiać po kilku dniach. Jeśli po dwóch dniach od rejestracji nie dasz znaku życia (poprzez rezerwację postaci bądź zostawienie karty w budowie) Twoje konto zostanie usunięte.
2. Na Twój nick musi składać się imię/pseudonim i nazwisko postaci. Forum proponuje Ci także kilka postaci fabularnych, które możesz wykreować, ale zwróć także uwagę na listę zakazanych nazwisk. Pamiętaj, że jest to forum potterowskie, każda Caroline Forbes bądź Nina Dobrev otrzyma PW z prośbą o zmianę nicku. Na forum przewidujemy jedynie postaci dorosłych czarodziejów. Żadnych uczniów Hogwartu, duchów czy mugoli.
3. Posiadanie multikont jest dozwolone, jednak wszystkie postacie muszą być aktywnie prowadzone. Nie można posiadać dwóch postaci fabularnych. Jeśli decydujesz się na multikonto, Twoja następna postać musi być odmiennej płci niż poprzednia. Wyjątkiem są mężczyźni, których zazwyczaj na forum jest mniej.
4. Dobrze byłoby posiadać jakiś kontakt do Was, dlatego prosimy o podawanie numeru gadu gadu w profilach bądź na PW do administratorów. Nie jest to wymagane, ale przy awarii forum bądź niepewnej przyszłości Waszej postaci łatwiej nam będzie się z Tobą skontaktować.
5. Właściwa rezerwacja postaci następuje poprzez wpisanie się w odpowiednim temacie. Ma pierwszeństwo przed kartą pozostawioną w budowie i tym bardziej, przed rezerwacją niedbale rzuconą na sb. Dla postaci fabularnych rezerwacja trwa cztery dni, a dla własnych siedem. I tych terminów będziemy ściśle przestrzegać. W razie chęci jej przedłużenia, prosimy pisać do Administracji.
6. Wygląd swojej postaci możecie zaczerpnąć skąd tylko chcecie, może to być ktoś ze świata filmu, muzyki, showbiznesu, a także z deviantART. Nie mogą być to jednak charakterystyczne gwiazdy, które występowały w serii filmów potterowskich (np. Emma Watson czy Tom Felton). Pamiętajcie żeby wczuć się w rolę. Nie zabraniamy posiadania wyglądów modelek Victoria's Secret, ale zadbajcie chociaż by na avatarze nie świeciły bielizną. Takie avatary będą złośliwie usuwane.
7. Jeśli chcesz, by Twoja postać posiadała genetykę, przed założeniem karty postaci zajrzyj do tego tematu.
8. Aby uniknąć samych bogatych i pięknych osób - na forum wprowadzamy losowanie majętności poprzez rzut kostką. Losowanie jest obowiązkowym krokiem przed napisaniem karty postaci, wszelkie szczegóły znajdziecie w tym temacie.
9. Jeśli Karta Postaci jest już zaakceptowana, a gracz nie daje znaku życia (nie wpisze się w nieobecnościach lub nie loguje się) przez pięć dni, postać trafia do Nieaktywnych. Administracja może z nią zrobić co chce, najczęściej będzie to przejęcie jej przez innego gracza bądź śmierć w fabule.
10. Kartę postaci piszemy samodzielnie.

II. GRA NA FORUM

1. Nie narzucamy ilości zdań w poście. Weźcie jednak pod uwagę płynność gry. Długie eseje, z których nic nie wynika, są gorsze od krótkich postów. Polecamy korzystanie z przeglądarek takich jak Mozilla, Opera czy Chrome, które samoistnie podkreślają błędy w pisowni.
2.Myśli postaci zapisujemy kursywą, dialogi pogrubione i oczywiście od myślnika. Gdy kończycie rozgrywkę, na końcu postu dodajcie " /zt ", a jeśli przenosicie grę, niech pojawi się także adnotacja gdzie.
3. Od 5.04.2013r. bilokacja na forum zostaje włączona!
4. Pamiętajcie, że Wasze postacie żyją w magicznym świecie, więc zamiast gotować w piekarniku, zaczarujcie swój ser. Śmierciożerca oglądający telewizję to hipokryzja lub nieznajomość tematu. Jeśli chodzi o ten punkt regulaminu, szykujcie się na wtargnięcia Mistrza Gry.
5. W niektórych miejscach znajdują się tematy, do których wejścia strzeże hasło. Po akceptacji karty każdy dostanie wiadomość z hasłem do swojego kwatery głównej organizacji, do której należy. Natomiast hasła do poszczególnych lokacji są nagrodą za aktywną grę i będą przyznawane wyróżniającym się w fabule użytkownikom.
6. Sceny seksu nie są zabronione, prosimy jednak o ich wcześniejsze zaznaczanie. Jeśli jednak Wasza postać będzie spędzała swój czas wyłącznie w sypialni bądź składzikach na miotły, pustych salach, etc... nie będziemy się mścić ostrzeżeniem. Ewentualnie ciążą bądź chorobą weneryczną. Zostaliście ostrzeżeni.
7. Dzienniki zostały stworzone po to, by urozmaicić grę fabularną oraz nagrodzić najbardziej aktywnych użytkowników, wszelkie instrukcje znajdziecie w tym dziale. Obowiązkiem każdego gracza jest założenie dziennika dla swojej postaci, którego wzór dostępny jest tutaj.

III. INNE SPRAWY
1. Avatar powinien mieć wymiary 200x320 i nie może być gifem. W razie problemu ze znalezieniem odpowiedniego, możecie zgłosić potrzebę w tym temacie. Zgodnie z punktem I.6 "Nie zabraniamy posiadania wyglądów modelek Victoria's Secret, ale zadbajcie chociaż by na avatarze nie świeciły bielizną. Takie avatary będą złośliwie usuwane. "
2. Jeśli chodzi o podpis - nie może rozciągać forum i być olbrzymi. Może być wykonany w html, ale wszelkie animacje nie powinny zacinać forum. Starajcie się wczuć w klimat i nie umieszczać gifów roznegliżowanych modelek albo gadających przez telefon badboyów.
3. Naliczanie postów w dziale z relacjami i grami zostało wyłączone. Spamujcie tam do woli.
4. Pamiętajcie, że wszystkim nam zależy na utrzymaniu przyjacielskiej atmosfery na forum. To, że Wasze postacie się nie lubią, nie wymaga od Was kłótni na sb. Wszelkie spory prosimy załatwiać na PW. W razie większych przewinień, zgłoście sprawę do Administracji.
5. Shoutbox nie jest miejscem wyjętym spod prawa, jednak możecie w nim rozmawiać na dowolne tematy, przesyłać linki, narzekać, chwalić się, spamować. Włączona została opcja edytowania swoich wypowiedzi.
6. Masz propozycję lub jakiś pomysł? Chcesz ponarzekać na władze forum? Służą do tego odpowiednie tematy.
7. Administrator jest człowiekiem, chodzi do szkoły lub na zajęcia. Ekipa forumowa jest liczna, więc dostępność jest naprawdę duża, ale nie oczekujcie wszystkich nas tu o drugiej w nocy, czy siódmej rano.
8. Życzymy Wam miłej gry!

Regulamin został stworzony tylko i wyłącznie na potrzeby forum Wizarding War. Kopiowanie i rozpowszechnianie zarówno regulaminu jak i reszty treści forum bez wiedzy i zgody administracji jest zabronione. I będzie surowo karane, a na pewno Was znajdziemy. Zostaliście ostrzeżeni.
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie użytkownicy zostaną powiadomieni w specjalnym temacie.
Powrót do góry Go down
 
Regulamin forum
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Wizarding War :: Nadeszły mroczne czasy! :: » Technicznie :: Regulamin-
Skocz do: